
Εκπαιδευτικό Υλικό
Πρόγραμμα, Ωράριο
Προγραμματισμός η/υ
- Λεπτομέρειες
- Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014 16:03
Ευρετήριο Άρθρου
10. Ποια είναι τα βήματα ανάπτυξης Λογισμικού;
- Καθορισμός απαιτήσεων του προβλήματος
- Ανάλυση προβλήματος: είσοδοι, έξοδοι, περιορισμοί και απαιτήσεις
σχέσεις μεταξύ παραμέτρων του προβλήματος.
3. Σχεδιασμός: κατασκευή αλγορίθμου
4. Υλοποίηση: κατασκευή προγράμματος
5. Έλεγχος: Εκτέλεση για διάφορες εισόδους, έλεγχος εξόδων.
6. Συντήρηση: Διόρθωση λαθών που διαπιστώνονται κατά τη χρήση, προσθήκες για να καλύψουν νέες ανάγκες που προέκυψαν.
7. Τεκμηρίωση: α)εξωτερική δηλ. βιβλιαράκι χρήσης και σύντομή αναφορά σε κάθε φάση ανάπτυξης β)εσωτερική με μορφή σχολίων μέσα στον πηγαίο κώδικα και σωστή και πειθαρχημένη επιλογή ονομάτων για τις διαδικασίες και τι μεταβλητές.
11. Ποιοι είναι οι τρόποι παράστασης αλγορίθμων;
- Φυσική γλώσσα: Λιγότερο δομημένος τρόπος
- Ψευδογλώσσα: Πολύ κοντά σε γλώσσες υψηλού επιπέδου
- Λογικό διάγραμμα: σχηματική αναπαράσταση
12. Από τι αποτελείται ένα προγραμματιστικό Περιβάλλον;
v Συντάκτηςόπου γράφεται το πηγαίο πρόγραμμα.
v Μεταφραστικά προγράμματαδηλ. συμβολομεταφραστής, διερμηνέας ή μεταγλωττιστής.
v Συνδέτηςγια σύνδεση του αντικείμενου προγράμματος με βιβλιοθήκες και προγράμματα γενικής χρήσης.
v Εργαλεία εντοπισμού λαθών.
Υπάρχουν ολοκληρωμένα συστήματα που διαθέτουν όλα τα παραπάνω. Στον οπτικό προγραμματισμό υπάρχει γραφικό περιβάλλον προγραμματισμού.
Ασκήσεις: 2-15
- << Προηγούμενο
- Επόμενο
Εκπαιδευτικοί
Γονείς
Μαθητές
Διακρίσεις Μαθητών
