top
logo

ΑΕΠΠ_ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Ευρετήριο Άρθρου

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Το παρακάτω εκπαιδευτικό υλικό έχει αντληθεί από το βιβλίο της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, έχει απλοποιηθει  και έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες των κωφών και βαρήκοων μαθητών του Σχολείου μας. Για να γίνει πιο κατανοητό το θεωρητικό μέρος του μαθήματος, δίνεται σε μορφή ερωτήσεων - απαντήσεων.

2.1

1.Τι είναι αλγόριθμος;

Αλγόριθμος είναι  μια σειρα από ενέργειες αυστηρά καθορισμένες, που πρέπει να γίνουν σε καθορισμένο χρόνο. Έχουν στόχο την επίλυση ενός προβλήματος.

2.Ποια είναι τα κριτήρια που πρέπει να πληροί ένας αλγόριθμος;

Α. Είσοδος: να παίρνει ως δεδομένα 1 ή περισσότερες τιμές.

Β. Έξοδος: να δίνει τουλάχιστον μία τιμή ως αποτέλεσμα.

Γ.  Καθοριστικότητα:  κάθε εντολή να έχει απόλυτα καθορισμένο τρόπο εκτέλεσης.

Δ. Περατότητα: Ο αλγόριθμος πρέπει να τελειώνει μετά από συγκεκριμένο αριθμό βημάτων- εντολών

Ε. Αποτελεσματικότητα: κάθε εντολή πρέπει να είναι απλή και να μπορεί να εκτελεστεί

2.3 Με ποιους τρόπους περιγράφεται ένας αλγόριθμος;

Α. Με ελεύθερο κείμενο που είναι ο πιο αδόμητος τρόπος, μπορεί οι εντολές του να μην εκτελούνται (δεν ισχύει το κριτήριο της αποτελεσματικότητας)

Β. Με διάγραμμα ροής που είναι γραφικός τρόπος περιγραφής. Σε περιπτώσεις σύνθετων προβλημάτων δεν αποτελεί καλή λύση.

Γ. Σε φυσική γλώσσα με βήματα αλλά χρειάζεται προσοχή διότι κάποιες εντολές μπορεί να μην είναι απόλυτα καθορισμένες.

Δ. Κωδικοποίηση σε ψευδογλώσσα  ή σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού που αποτελεί το καλύτερο τρόπο περιγραφής αλγορίθμου.


bottom
top

bottom

Powered by Joomla!. Design by: free joomla 2.5 templates  Valid XHTML and CSS.